در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش، پیگیری امور مربوط به پژوهشکده کشاورزی هسته‌ای تبرستان انجام شد

در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش، پیگیری امور مربوط به پژوهشکده کشاورزی هسته‌ای تبرستان انجام شد

به گزارش روابط‌عمومی پژوهشکده کشاورزی هسته‌ای تبرستان، دکتر علی متولی مسئول راه‌اندازی پژوهشکده در روز دوشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ طی نشست مشترک با دکتر علی بهرامی سامانی معاون پژوهش و نوآوری و دکتر مستعدی معاون آموزشی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای و دکتر ابراهیم مقیسه رئیس پژوهشکده کشاورزی هسته‌ای سازمان انرژی اتمی کشور پیگیر انجام مصوبات کارگروه مشترک فی‌مابین دانشگاه و پژوهشگاه شدند.  

دکتر متولی اظهار داشت که این دیدار به‌منظور تسهیل در اجرای اقدامات مرتبط با راه‌اندازی رشته کشاورزی هسته‌ای توسط معاونین محترم آموزشی دانشگاه و پژوهشگاه، انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی فی‌مابین پژوهشگران دانشگاه با پژوهشگاه، برگزاری کارگاه­های مشترک انجام شد. در این جلسه، موضوعات مختلفی از جمله برنامه‌های آموزشی، پروژه‌های تحقیقاتی قابل‌طرح به‌صورت مشترک و همچنین امکانات و مراحل امور اداری موردنیاز موردبحث و بررسی قرار گرفت. همچنین نقش هر یک از اعضای حاضر در ایجاد یک همکاری مثمرثمر بین دانشگاه و پژوهشگاه برای تسهیل در حوزه کشاورزی هسته‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر ابراهیم مقیسه نیز به‌عنوان رئیس پژوهشکده کشاورزی هسته‌ای سازمان انرژی اتمی کشور، از آمادگی برای همکاری بیشتر و ارائه هرگونه حمایت فنی و علمی به پژوهشکده هسته‌ای تبرستان خبر داد و امیدواری خود را برای توسعه این حوزه مهم از دیدگاه کشاورزی هسته‌ای بیان کرد.